GRĄŽINIMO POLITIKA

Garantuojame, kad grąžinsime Jums pinigus jei prekė bus grąžinta mums per 14 dienų nuo prekių pristatymo, jūsų nurodytu adresu, dienos.

Grąžinamos prekės turi būti atsiųstos originalioje pakuotėje, nepanaudotos, švarios ir nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, kiti žymėjimai, be kvapo (pvz. kvepalų) ir pan.)

Norėdami grąžinti prekes, prašome:

1. Praneškite mums apie tai kokias prekes norite grąžinti ČIA arba el. paštu: info[eta]emis.lt

2. Sulaukite mūsų atsakymo el. paštu. Jame rasite instrukciją bei gražinimo aktą.

3. Užpildykite gražinimo aktą

4. Išsiųskite: LP EXPRESS terminalas Jurgiškių g. 2, 63131 Alytus, Alytaus m. sav. (arba kitu adresu/kita pristatymo priemone, jei toks(ia) nurodyta instrukcijose gautose el. paštu)

Prie siuntinio būtina pridėti:

  • 1. Pirkinio sąskaitą (jei ją jau gavote)

  • 2. Informaciją apie Jūsų banko sąskaitą (banko pavadinimas, Vardas ir Pavardė, sąskaitos numeris)(Reikalinga tam, kad galėtume pervesti pinigus)

  • 3. Prekių grąžinimo aktą (aktą Jums atsiųsime po to kai informuosite mus apie savo ketinimą grąžinti prekes

3. Po to kai išsiuntėte mums grąžinimą būtinai perspėkite mus ČIA arba el. paštu: info[eta]emis.lt apie tai kad prekes jau išsiuntėte ir pridėkite siuntos sekimo kodą.

Jeigu aukščiau išdėstytos sąlygos nebus įvykdytos, prekės nebus priimamos, arba mes tiesiog galime nesužinoti, pavyzdžiui, kad jūs išsiuntėte mums grąžinimą.

Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka klientas. Jei grąžinama per klaidą atsiųsta prekė, siuntimo išlaidas apmoka “EMIS.LT”.

Jei prekė yra grąžinama dėl problemos su prekės kokybe – prekių grąžinimą taip pat apmoka “EMIS.LT”.

Informaciją apie prekių grąžinimą išsiųsime el. paštu, ir pinigus gražinsime per 7-10 darbo dienų.

Skundai dėl padarytos žalos transportavimo metu priimami, jei gavimo metu užpildėte laisvos formos siuntos pažeidimo aktą, surašytą dalyvaujant kurjeriui, bei nufotografavote pažeistą siuntą.

Jei turite papildomų klausimų – parašykite mums